Administrator baze de date
Eximbank
№15311679, 27 martie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Cu experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Flexibil
Responsabilități:
Instalarea, configurarea sistemelor de gestiune a bazelor de date;
Administrarea, monitorizarea bazelor de date;
Participarea la implementarea de noi sisteme, servicii şi aplicaţii;
Planificarea, coordonarea și implementarea măsurilor de securitate, reglementarea accesului la bazele de date și prevenirea intervențiilor neautorizate.
Cerințe față de candidat:
Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
Cunoasterea aplicațiilor și serviciilor de sistem (Windows, Linux);
Cunoasterea sistemele de gestiune a bazelor de date (Oracle, MySql, Mssql, PostgreSQL);
Beneficiile oferite de către bancă:
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
Tichete de masa;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
Orar flexibil de muncă;
Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
Program internațional de sănătate fizică şi bunăstare mentală;
Facilități sportive precum teren de fotbal și sală de volei pentru promovarea unui stil de viață activ.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare E-mail: recrutare@eximbank.com
Instalarea, configurarea sistemelor de gestiune a bazelor de date;
Administrarea, monitorizarea bazelor de date;
Participarea la implementarea de noi sisteme, servicii şi aplicaţii;
Planificarea, coordonarea și implementarea măsurilor de securitate, reglementarea accesului la bazele de date și prevenirea intervențiilor neautorizate.
Cerințe față de candidat:
Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
Cunoasterea aplicațiilor și serviciilor de sistem (Windows, Linux);
Cunoasterea sistemele de gestiune a bazelor de date (Oracle, MySql, Mssql, PostgreSQL);
Beneficiile oferite de către bancă:
Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
Tichete de masa;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
Orar flexibil de muncă;
Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
Program internațional de sănătate fizică şi bunăstare mentală;
Facilități sportive precum teren de fotbal și sală de volei pentru promovarea unui stil de viață activ.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare E-mail: recrutare@eximbank.com
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut