Director Adjunct (ONG), Chișinău
DOPOMOGA GROUP - RECRUITING COMPANY
№15297195, 14 martie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Cu experiență
Salariu:
15 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități:
Asistarea Directorului Național în dezvoltarea și implementarea inițiativelor strategice;
Îmbunătățirea vizibilității și reputației organizației prin implicarea activă în comunitate și participarea în evenimente relevante;
Dezvoltrea de strategii pentru stabilirea și menținerea relațiilor strânse cu partenerii externi, stakeholder-ii și donatorii;
Monitorizarea şi evaluarea eficacității programelor şi recomandarea îmbunătăţirilor;
Supervizarea managementului de proiect pentru optimizarea operațiunilor şi creșterea productivității echipei;
Facilitarea comunicării eficiente în cadrul echipei și cu oficiul central din SUA;
Susţinerea creşterii profesionale a membrilor echipei prin oferirea oportunităților de instruire şi dezvoltare.
Cerințe:
Studii superioare în științe sociale, științele educației, științe ale comunicării sau juridice;
Cunoașterea fluentă a limbilor română, rusă și engleză;
Familiaritate și experiență de lucru în domeniul non-profit;
Experiență și istoric de succes demonstrat în managment de proiect;
Abilități dezvoltate de conducere a echipelor și promovarea coeziunii de grup;
Competențe de soluționare a problemelor și o abordare proactivă a provocărilor;
Empatie și înțelegerea diferențelor culturale.
Compania oferă:
Pachet salarial transparent – 15 000 MDL (gross);
Program de lucru stabil și confortabil;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală;
Experiența de lucru într-o companie internațională; Mediu de lucru dinamic alături de o echipă ambițioasă.
Dacă doriți să deveniți parte a unui mare proiect social și să influențați pozitiv viața celor care au nevoie, trimiteți CV-ul la adresa de e-mail dopomoga.staffing@gmail.com, menționând în subiectul mesajului poziția pentru care aplicați – „Director adjunct”. Pentru informații suplimentare, sunați la: +373 790 90 303. E-mail: dopomoga.staffing@gmail.com
+373 790 90 303
Asistarea Directorului Național în dezvoltarea și implementarea inițiativelor strategice;
Îmbunătățirea vizibilității și reputației organizației prin implicarea activă în comunitate și participarea în evenimente relevante;
Dezvoltrea de strategii pentru stabilirea și menținerea relațiilor strânse cu partenerii externi, stakeholder-ii și donatorii;
Monitorizarea şi evaluarea eficacității programelor şi recomandarea îmbunătăţirilor;
Supervizarea managementului de proiect pentru optimizarea operațiunilor şi creșterea productivității echipei;
Facilitarea comunicării eficiente în cadrul echipei și cu oficiul central din SUA;
Susţinerea creşterii profesionale a membrilor echipei prin oferirea oportunităților de instruire şi dezvoltare.
Cerințe:
Studii superioare în științe sociale, științele educației, științe ale comunicării sau juridice;
Cunoașterea fluentă a limbilor română, rusă și engleză;
Familiaritate și experiență de lucru în domeniul non-profit;
Experiență și istoric de succes demonstrat în managment de proiect;
Abilități dezvoltate de conducere a echipelor și promovarea coeziunii de grup;
Competențe de soluționare a problemelor și o abordare proactivă a provocărilor;
Empatie și înțelegerea diferențelor culturale.
Compania oferă:
Pachet salarial transparent – 15 000 MDL (gross);
Program de lucru stabil și confortabil;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală;
Experiența de lucru într-o companie internațională; Mediu de lucru dinamic alături de o echipă ambițioasă.
Dacă doriți să deveniți parte a unui mare proiect social și să influențați pozitiv viața celor care au nevoie, trimiteți CV-ul la adresa de e-mail dopomoga.staffing@gmail.com, menționând în subiectul mesajului poziția pentru care aplicați – „Director adjunct”. Pentru informații suplimentare, sunați la: +373 790 90 303. E-mail: dopomoga.staffing@gmail.com
+373 790 90 303
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut