Director tehnic, manager proiect
BOGOS
№14453340, 15 august 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Peste 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
1. Obţinerea actelor permisive pentru proiectare şi construcţii.
2. Elaborarea jurnalelor zilnice a lucrărilor executate.
3. Elaborarea rapoartelor săptămânale cu procentul de executare.
4. Elaborarea rapoartelor lunare de progres.
5. Obținerea avizelor pentru recepția finală.
6. Monitorizarea progresului fizic de execuție în șantier conform proiectului.
7. Elaborarea caietului de sarcini pentru desfăşurarea licitațiilor la proiectare şi lucrările de construcţie-montaj;
8. Încheierea contractelor în baza rezultatelor de la licitaţii;
9. Analiza proiectelor în strictă conformitate cu condiţiile tehnice;
10. Exercitarea supravegherii tehnice a calității serviciilor prestate, precum şi în perioada de garanţie şi post-garanţie.
11. Darea în exploatare a obiectelor.
12. Cunoașterea legislației și normelor în construcție.
13. Cunoştinţe operare PC: MS WORD, MS EXCEL, POWER POINT;
14. Cunoştinţe elementare ale aplicaţiilor de grafică pe calculator (AutoCad, Corel Draw, 3DMAX, Photoshop).
Suntem în căutare de un angajat responsabil, direct, prietenos, capabil de a găsi limbă comună cu persoane de diferite vîrste, interese şi medii sociale;
Capacităţi organizatorice şi analitice;
Capabil de a îndeplini mai multe sarcini în acelaşi timp;
Capabil de a face faţă termenilor limită stricţi;
Spirit de echipă;
O bună capacitate de comunicare.
Trimite CV-ul tău la adresa: office@bogos.md
2. Elaborarea jurnalelor zilnice a lucrărilor executate.
3. Elaborarea rapoartelor săptămânale cu procentul de executare.
4. Elaborarea rapoartelor lunare de progres.
5. Obținerea avizelor pentru recepția finală.
6. Monitorizarea progresului fizic de execuție în șantier conform proiectului.
7. Elaborarea caietului de sarcini pentru desfăşurarea licitațiilor la proiectare şi lucrările de construcţie-montaj;
8. Încheierea contractelor în baza rezultatelor de la licitaţii;
9. Analiza proiectelor în strictă conformitate cu condiţiile tehnice;
10. Exercitarea supravegherii tehnice a calității serviciilor prestate, precum şi în perioada de garanţie şi post-garanţie.
11. Darea în exploatare a obiectelor.
12. Cunoașterea legislației și normelor în construcție.
13. Cunoştinţe operare PC: MS WORD, MS EXCEL, POWER POINT;
14. Cunoştinţe elementare ale aplicaţiilor de grafică pe calculator (AutoCad, Corel Draw, 3DMAX, Photoshop).
Suntem în căutare de un angajat responsabil, direct, prietenos, capabil de a găsi limbă comună cu persoane de diferite vîrste, interese şi medii sociale;
Capacităţi organizatorice şi analitice;
Capabil de a îndeplini mai multe sarcini în acelaşi timp;
Capabil de a face faţă termenilor limită stricţi;
Spirit de echipă;
O bună capacitate de comunicare.
Trimite CV-ul tău la adresa: office@bogos.md
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳