Contabil(ă)-Șef(ă) pentru 5AQ Consulting

5AQ Invest

4 decembrie 2024

Anenii Noi
De la 4 ani
Full-time
Universitate
În locația angajatorului

Angajăm:

Contabil(ă)-Șef(ă) pentru 5AQ Consulting

5AQ Consulting este o companie de tip outsourcing, care deja 22 de ani prestează servicii de evidența contabilă și consulting financiar de calitate.

Cerințe:

  • 4 ani de experiență ca contabil-șef sau într-o funcție similară;
  • Abilități solide de management, capacitatea de a gestiona și motiva eficient o echipă;
  • Abilități excelente de comunicare și persuasiune, capacitatea de a stabili și de a menține relații pe termen lung cu clienții și partenerii;
  • Gândire analitică, capacitatea de a efectua și interpreta studii de piață;
  • Studii superioare în contabilitate, finanțe sau economie;
  • Cunoștințe solide de contabilitate, fiscalitate și contabilitate financiară;
  • Utilizator avansat al 1C v.8, Excel și SAP;
  • Cunoașterea legilor și reglementărilor financiare;
  • Abilități excelente de analiză și de rezolvare a problemelor;
  •  Seriozitate, responsabilitate și atenție la detalii;
  • Angajament față de rezultate, orientat către obiective.

Responsabilități:

  • Dezvoltarea și implementarea unei strategii de dezvoltare și atingerea obiectivelor de afaceri ale companiei;
  • Identificarea și dezvoltarea de noi piețe, căutarea și atragerea de noi clienți și parteneri și menținerea parteneriatelor strategice cu clienții-cheie;
  • Analiza pieței și a peisajului concurențial pentru a identifica noi oportunități și a dezvolta strategii de creștere;
  • Gestionarea unei echipe de contabili, asigurarea performanței eficiente a acestora și asigurarea dezvoltării lor profesionale;
  • Gestionarea financiară și contabilă completă a societății, inclusiv contabilitatea și raportarea;
  • Asigurarea conformității cu toate legile și reglementările financiare;
  • Elaborarea, auditarea și punerea în aplicare a politicilor, procedurilor și controalelor contabile;
  • Pregătirea și prezentarea situațiilor financiare, inclusiv raportarea către autoritățile fiscale;
  • Gestionarea elaborării bugetului, a previziunilor și a planificării financiare a societății;
  • Coordonarea activității cu auditorii externi și consultanții fiscali.

Beneficii și condiții de lucru:

  • Salariu competitiv;
  • Angajare oficială în conformitate cu Codul Muncii al RM și pachet social complet;
  • Oportunitatea de creștere profesională și financiară și de dezvoltare alături de noi;
  • Petreceri corporative și team-building pentru angajați o dată la câteva luni; 
  •  Muncă dinamică într-o echipă prietenoasă de profesioniști deschisă la idei noi;
  • Grafic de lucru: De luni până vineri de la 9:00 la 18:00, sâmbăta și duminica libere;
  •  Bibliotecă corporativă și comunicare mobilă;

Dacă  îți dorești să faci parte dintr-o companie în creștere, trimite-ne CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail: personal@5aq.md.

Chiar dacă vi se pare, ca nu îndepliniți unele dintre aceste cerințe, trimiteți-ne-o oricum CV-ul,vom lua în considerare fiecare candidatură cu atenție.
Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să explorăm împreună oportunitățile noastre.

E-mail: contabilstaf@mail.ru
Telefon: 060500566

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide