CV № 304377 din 18 august 2021
HR, Recrutare, Director, Administrare

age 28 ani

Feminin

address Chișinău

15 000 MDL

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine

1. Realizarea unui proces de comunicare internă eficace în acord cu
2. obiectivele manageriale.
3. Capacitate de a stabili relații interumane.
4. Toleranță, calmitate, perseverență.
5. Capabilă de a rezolva probleme.
6. Abilități în elaborarea de rapoarte și susținerea de prezentări în
7. fața unei audiențe.
8. Abilități de lucru cu calculatorul.
9. Spirit de inițiativă cu predispoziție spre acțiune.
10. Capacitate de autoorganizare și punctualitate.
11. Preocupare pentru ridicarea nivelului profisional spre acțiune.

Vezi mai mult

Experiența profesională

Martie 2021 - August 2021
6 luni

HR Manager

REMARK IMOBIL, Chișinău

Chișinău

1. Căutarea, selectarea și evaluarea personalului;
2. Plasează anunțurile de recrutare pe platformele de recrutare;
3. Realizarea interviurilor cu candidații;
4. Organizarea procesului de adaptare a noilor angajați;

Decembrie 2019 - Martie 2021
1 an 3 luni

Președinte consiliu comunicare internă și relații cu clienții

PROIMOBIL, Chișinău

Chișinău

1. Verificarea și monotorizarea site-ului companiei, facebook, instagram, mail, viber,
telegram, etc;
2. Elaborarea de rapoarte și susținerea de prezentări în fața unei audiențe
(Traininguri, instruiri pentru stagiari);
3. Ghidarea stagiarilor în perioada de adaptare;
4. Asigurarea procesului de Instruire a angajaților;
5. Organizarea întâlnirilor și negocierilor de afaceri, recepțiilor, înregistrarea și
deservirea vizitatorilor, oaspeților, delegațiilor, clienților, partenerilor;
6. Realizarea interviurilor cu candidații (a doua etapă a interviului);

Octombrie 2015 - Decembrie 2019
4 ani 3 luni

Manager of Call Center departament Calitate

Sevitel Centru - iTaxi , Chișinău

Chișinău

1. Gestionarea apelurilor telefonice de intrare/ieșire
2. Lucru cu CRM (AmoCRM)
3. Corespondența cu clienții
4. Gestionarea agendei poștale
5. Întocmirea rapoartelor privind activitatea desfășurată
6. Adaptarea noilor angajați în funcția Operator Call Center
7. Conducerea cu operatorii call-centrului pe apeluri de ieșire și intrare

Limbi

Română Fluent

Rusă Comunicare

Studii: Superioare

Absolvit în: 2020

USEM

Facultatea: Facultatea Ştiinţe Politice şi Relaţii Intrenaţionale , Chișinău

Specialitatea: Resurse Umane și Politici de Personal

Absolvit în: 2018

USEM

Facultatea: Jurnalism și Științe ale Comunicării

Specialitatea: Jurnalism

Preferințe pentru job

Programul de muncă

Full-time

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".