24 ani
Feminin
Chișinău
12 000 MDL
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
Jucătoare de echipă energică, orientată spre rezultate, și cu abilități organizaționale puternice, care va aduce un plus de valoare echipei și obiectivelor propuse. Dornică să ocupe o nouă poziție cu potențial pe termen lung și spațiu pentru avansare, care să ofere provocări profesionale utilizând abilități interpersonale si de management al timpului.
Utilizarea programelor de inregistrare/monitorizare a taskurilor ( CRM)
Microsoft Office (Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook) Microsoft Office (Excel PowerPoint Word) - nivel intermediar
Social Media/ Social Network
Competențe în comunicare digitală
Business research
Experiența profesională
Septembrie 2021 - Decembrie 2022
1 an 3 luni
Asistent Manager
Bismobil Kitchen
Timisoara
-Răspunde de înregistrările de contabilitate primară și de verificarea financiară a contractelor societății. -Răspunde de relația societății cu băncile.
-Verifică deconturile lunare ale angajaților societății.
-Managementul documentelor companiei (sortarea și expedierea corespondenței, arhivarea
documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea si
evidența lor, securizarea informațiilor cu caracter confidențial).
-Coordonează relației cu furnizorii companiei.
-Evidențiază obiectele de inventar și mijloacele fixe la nivelul întregii companii.
-Colectează și organizează datele de la departamentul tehnic si vânzări.
-Persoană de legatură cu departamentul contabil și cel tehnic.
-Coordonează activitățile de evidență a personalului (ordinele de deplasare, certificatele medicale,
cererile de concediu).
-Abordează problemele clienților cu calm și profesionalism, oferind soluții rapide și de succes.
Februarie 2021 - Iunie 2021
5 luni
MANAGER VÂNZĂRI AIRHELP
AIRHELP
Chișinău
Am deservit și asistat calitativ clienții pe tot parcursul procesului pre și post vânzare.
-Am căutat și dezvoltat itinerarii de călătorie rentabile, depășind așteptările clienților.
-Am vândut produse de călătorie și pachete turistice online și offline clienților potențiali.
-Am gestionat plângerile complexe ale clienților, menținând legătura cu partenerii pentru a oferi soluții
prompte.
-Am colaborat cu partenerii de călătorie în gestionarea rezervărilor și programelor pentru clienți.
Mai 2019 - Mai 2020
1 an 1 lună
Coordonator al departamentului de relații publice
Organizația Studenților Basarabeni din Timișoara
Chișinău
-Organizarea aparițiilor publice
-Realizarea campaniilor de promovare şi coordonarea desfăşurării lor
-Gestionarea situațiilor de criză
-Coordonarea şi actualizarea planului media al organizației
Decembrie 2019 - Martie 2020
3 luni
Coordonator al Festivalului Cultural "Zilele Basarabiei"
Organizația Studenților Basarabeni
Chișinău
-Coordonarea echipei de organizare și de voluntari
-Monitorizarea activităților și a procesului de pregătire
-Identificarea partenerilor la nivel local
-Crearea conceptului evenimentului
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Engleză Comunicare
Italiană Mediu
Germană Elementar
Studii: Superioare
Absolvit în: 2024
Universitatea de Vest din Timișoara
Facultatea: Facultatea de Economie și Administrare a Afacerilor
Specialitatea: HR Management
Absolvit în: 2021
Universitatea de Vest din Timișoara
Facultatea: Facultatea de Economie și Administrare a Afacerilor
Specialitatea: economie
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2020
Curs practic de tranzacționare pe piața valutară
Organizator: Double Case
Absolvit în: 2019
Next PR
Organizator: ANOSR
Absolvit în: 2023
Fundamentele IT
Organizator: Orange digital center
Absolvit în: 2024
Start în UI/UX design
Organizator: Webcase
Preferințe pentru job
Programul de muncă
Full-time
Permis de conducere
Categoria: B
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".