28 ani
Feminin
Chișinău
14 000 MDL
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
Sunt o persoană ambițioasă, mereu îmi ating scopurile pe care mi le-am propus.
Sunt punctuală, responsabilă, amabilă, știu să-mi organizez timul și prioritățile astfel încît să le reușesc pe toate.
Am învățat să fiu rezistentă la stres și să fac față situațiilor imprevizibile.
Compenențe profesionale
Competențe informatice și certificate: Microsoft Office, Microsoft Word, Microsoft Excel, Power Point, Outlook, 1C versiunea 8.3, 1C Retail, 1C UNF, Smart Credit Management
Utilizare bună a programelor de comunicare (mail, messenger, skype) Navigare Internet, Zoom,Google Drive
Diplomație
Tact în relatiile cu clienții
Comunicare eficientă
Responsabilitate
Abilități sporite de lucru în ecipă
Capacitate de analiză
Planificarea și organizarea timpului ți a priorităților
Orientare spre succes
Spirit de observatie bine dezvoltat
Abilități de convingere
Abilități de conducere
Experiența profesională
Martie 2024 - Prezent
10 luni
Economist
Tucano "Happy Coffee SRL"
Chișinău
Analiza conturilor, corectarea erorilor, verificarea lunara a corectitudinii introducerii cheltuielilor in baza de date 1C.
Verificarea si salvarea fluxului de mijloace banesti, verificarea soldului de mijloce banesti si distribuirea pe fonduri dupa metoda lui Hubbard, si planificarea platilor.
Perfectarea statisticilor saptaminale si lunare, efectuarea actelor de verificare cu partenerii, si intre companiile din grup,
Perfectarea rapoartelor lunare de vinzari ale partenerilor.
Calcularea revedentelor lunare si a altor servicii si expedierea facturilor/invoice-urilor catre francizati.
Monitorizarea datoriilor francizatilor si expedierea raportului cu datorii.
Introducerea in 1C a planului pe vinzari, plan cec mediu, nr de cecuri.
Perfectarea rapoartelor ABC, PNL, de stocuri si neajunsuri.
Completarea fisierelor informationale cu anumite metrici.
Noiembrie 2022 - Iulie 2023
8 luni
Manager Șef În Comerț
"MG GRAY FEST" SRL
Chișinău
Planificarea, organizarea, coordonarea și verificarea unităților comerciale care se ocupă cu vînzarea bunurilor cu amănuntul. Stabilirea bugetului, instruirea și angajarea personalului, conducerea operațională și strategică a unităților comerciale. Calcularea salariilor și pregătirea documentelor pentru contabilitate. Gestionarea numerarului, aparatului de casă și a registrelor de încasări. Verificarea periodică a stocurilor din magazine. Întocmirea comenzilor către furnizori și aprovizionarea punctelor comerciale urmărind rujalul fiecărui punct comercial. Recepționarea mărfurilor conform facturilor. Pregătirea și verificarea magazinelor pentru activitatea de vînzare.
Septembrie 2022 - Octombrie 2022
1 lună
Contabil
"ECOSANTEH" SRL
Chișinău
Evidența operațiunilor bancare. Crearea și actualizarea la zi a anumitor rapoarte contabile și financiare.Întocmirea rapoartelor statistice și fiscale Elaborarea și evidența contractelor de furnizare. Recepționarea, înregistrarea în 1C 7 și 1C 8.3 și pregătirea documentară a comenzilor către parteneri.
Iulie 2021 - Ianuarie 2022
7 luni
Operator- Consultant
AEÎ "MICROÎMPRUMUT"
Chișinău
- Abilități analitice, organizatorice, interpersonale și comunicare cu clienții. Cunoștințe în contabilitate și
finanțe.
- Acordarea consultațiilor și informațiilor privitor la primirea unui împrumut sau depunerea unor economii
de membri, și eliberarea ulterioară a împrumuturilor solicitate de către membrii companiei. Cunoașterea
programului informatic Smart Credit management.
- Incasarea serviciilor comunale, eliberarea transferurilor
de peste hotare. Îndeplinirea și păstrarea documentelor contabile primare și reflectarea lor în registrul de
casa, dispoziții de incasare, dispoziții de plată, dispoziții de plată bancare, acte de primire-predare a vaorilor
materiale. Îndeplinirea și păstrarea fișelor, cererilor de împrumut, contractelor de împrumut, contractelor
de depozit, și a documentelor legate de împrumuturi și depuneri ale membrilor.
Iunie 2018 - Noiembrie 2020
2 ani 6 luni
Administrator Rețea Comercială / Economist Contracte și Reclamații
"BUSINESS MARKET" SRL
Chișinău
Monitorizarea vînzărilor și formarea în sistemul computerizat a dărilor de seamă pe vînzări și transmiterea lor către conducerea companiei. Analiza și tinderea spre creștere a volumului de vînzări.
Gestionarea și monitorizarea fluxului de mărfuri.
Recepționarea comenzilor către furnizori și către punctele comerciale ale companiei. Organizarea și monitorizarea personalului aflat în subordine. Instruirea candidaților la postul de
vînzători consultanți. Îndeplinirea documentelor contabile, a registrului de vînzări și a rapoartelor pe
vînzări. Înregistrarea/ radierea MCC (mașinii de casă și control) la organele competente. Evidența
contractelor de distribuție între vînzători și cumpărători cu furnizorii și distribuitorii comaniei. Verificarea
situației privind debitorii companiei și prezentarea informației prin raport către conducerea companiei.
Iunie 2016 - Septembrie 2017
1 an 4 luni
Casier în Sala de Comerț
"IMENSITATE" SRL (HIPERMARKET BONUS)
Chișinău
Scanarea și împachetarea produselor scanate.
Alte activități de serviciu.
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Engleză Elementar
Italiană Comunicare
Studii: Superioare
Absolvit în: 2020
USM (Universitatea de Stat din Moldova)
Facultatea: Facultatea de Istorie și Filosofie
Specialitatea: Specialitatea de Marketing Cultural, Filosofie și Antropologie
Absolvit în: 2020
USM (Universitatea de Stat din Moldova)
Facultatea: Facultatea de Arte Frumoase
Specialitatea: Specialitatea Coreografie, Dans Popular
Absolvit în: 2018
USM (Universitatea de Stat din Moldova)
Facultatea: Facultatea de Istorie și Filosofie
Specialitatea: Soecialitatea Antropologie
Absolvit în: 2015
Instituția Publică Liceul Teoretic "Grigore Vieru"
Facultatea: Profil Umanist
Preferințe pentru job
Programul de muncă
Flexibil
Permis de conducere
Categoria: B
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".