
43 ani
Masculin
Chișinău
20 000 MDL
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
Hobby: fodbal, runing, lectura, teatru
- Spirit de echipă: am experienţa muncii în echipă pe care am practicat-o la toate locurile de muncă;
- Abilităţi organizatorice şi de comunicare;
- Stãpânire de sine, responsabilitate, iniţiativã, auto-organizare;
- Disponibilitate de a lucra peste orele de program şi de a face deplasãri de serviciu în alte localitãţi
Cunoştinţe PC de bază: Word, Excel, Outlook, 1C
Grafică: FrontPage
Multimedia: Microsoft PowerPoint
Hobby: fodbal, runing, lectura, teatru
Experiența profesională
Februarie 2020 - Prezent
5 ani 1 lună
Manager Departament Tehnic
Studioul Sistemelor Agricole SRL
Chișinău
Gestionarea funcționării departamentului tehnic al întreprideriiși a întreg procesului logistic
-Organizarea importului utilaj, negocierea contractelor cu furnizorii;
-Formarea prețului utilaj și servicii;
-Organizarea și monitorizarea instalărilor, mentenanței utilaj, pentru o funcționare corectă a întregului sistem;
-Organizarea procesului de deservire periodică a clienților existenți;
-Responsabil de depozitul întreprinderii, participarea la inventariere;
-Suplinirea depozitului conform cererilor,rulajului,prognozelor de vînzări...
August 2014 - Prezent
10 ani 7 luni
Șef secție Administrativă
Agenția Medicamentului și Dispozitivelor Medicale
Chișinău
-Coordonarea activităţii ce ţine de administrarea patrimoniului Agenţiei( Clădiri, autoturisme, utilaje)
-Asigurarea buna funcţionare a Agenţiei, în ceea ce priveşte întreţinerea clădirelor, sistemelor de comunicare şi utilităţilor publice, alocarea şi folosirea raţională a resurselor etc.
-Asigurarea Agenţiei cu mijloace fixe şi consumabile.
-Identificarea furnizorilor de resurse necesare pentru buna funcţionare a Agenţiei.
-Urmărirea şi întocmirea derulării contractelor cu furnizorii de bunuri şi servicii.
-Coordonarea perfectării documentelor tehnice/devizelor locale pentru reparaţii şi construcţii, reparaţia capitală a utilajului şi clădirelor.
-Coordonarea întregului proces de reparaţie capitală şi curentă, construcţie capitală şi reconstrucţie.
-Organizarea aprovizionării continuă a Agenţiei cu servicii comunale, etc.
-Participarea în grupul de lucru la desfăşurarea licitaţiilor ce ţin de bunurile Agenţiei precum şi evaluarea acestora.
- Coordnarea şi monitorizarea unităţilor de transpor a Agenţiei cît şi controlul utilizării eficiente de combustibil, organizarea reparaţiei şi deservirii tehnice a autoturismelor .
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Engleză Elementar
Spaniolă Fluent
Studii: Superioare
Absolvit în: 2006
Academia de formare profesionala din Benimaclet, Valencia, Spania,
Facultatea: Instalații
Specialitatea: Instalatii de gaz MPA si MPB , Instalatii de apă şi canalizare, Instalații de încălzire
Absolvit în: 2004
ASEM
Facultatea: Finanțe
Specialitatea: Bănci și Burse de Valori
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2016
Specialist în Managmentul Calităţii conform SR EN ISO 9001:2015
Organizator: Rina Simtex
Absolvit în: 2017
Funcționar Administrativ
Organizator: S.C. Expert Aktiv Group, România
Preferințe pentru job
Programul de muncă
Full-time
Permis de conducere
Categoria: B
Cu automobil personal
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".