
44 ani
Feminin
Chișinău
20 000 MDL
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
Cunoașterea programului 1C
Studierea continuă a legislaţiei, modificărilor în legislaţia în vigoare.
Cunoaşterea dreptului civil, economic, muncii, procesual-civil, financiar, a dreptului internaţional privat, cunoaşterea sistemului judiciar;
Cunoaşterea limbilor Română, Rusă;
Capacitate de analiză, de a lua decizii, de a comunica eficient, punctualitate;
Abilităţi de negociere, rezolvare a litigiilor;
Cunoştinţe bune de operare pe calculator (MS Office, Power Point, internet, e-mail)
Capacitatea de a lucra calitativ.
Experiența profesională
Septembrie 2022 - Prezent
2 ani 6 luni
Sef Serviciu Achiziții Publice
Direcția Generală Locativ Comunală și Amenajare
Chișinău
- citează, în prezența operatorilor economici, la ofertele și prețul acestora și la celelalte documente prezentate la procedura de achiziție;
- elaborează planurile anuale şi trimestriale de efectuare a achiziţiilor şi să prezinte rezultatele spre examinare în cadrul şedinţelor grupului de lucru;
- întocmește şi înaintează spre publicare anunţul de intenţie privind achiziţiile preconizate de către Direcţia generală;
- asigură operarea corespunzătoare a procedurilor de achiziţii în sistemul electronic de achiziţii (SIA RSAP)
- pregătește invitaţii de participare la preselecţie, la licitaţie sau la altă procedură de achiziţie;
- elaborează documentele de preselecţie, de licitaţie sau alte documente de atragere a ofertelor;
- asigură informarea operatorilor economici înregistraţi la procedura de achiziţie despre operarea modificărilor în documentele de preselecţie, de licitaţie sau în alte documente de atragere a ofertelor;
- pune la dispoziția operatorilor economici solicitanţi informaţia reflectată în documentele de preselecţie, de licitaţie sau în alte documente de atragere a ofertelor;
- eliberează documentele de preselecţie, de licitaţie sau alte documente de atragere a ofertelor, cu sau fără plată, şi să recepţioneze ofertele prezentate de către operatorii economici la procedurile de achiziţie publică, asigurând înregistrarea acestora;
- întocmește , în prezenţa ofertanţilor, procesul-verbal de deschidere a ofertelor;
- analizează preţurile oferite de către ofertanţi la bunurile şi serviciile, care fac obiectul achiziţiei şi să le compare cu preţurile medii existente pe piaţă la bunurile şi serviciile similare;
- pregătește procesul-verbal cu privire la determinarea ofertantului câştigător al procedurii de achiziţie şi verifică contrasemnarea proceselor-verbale de deschidere a ofertelor de către reprezentanţii operatorilor economici participanţi la şedinţa de deschidere;
- pregătește , pentru a fi încheiate, contractele de achiziţii cu operatorii economici desemnaţi câştigători, în strictă conformitate cu cerinţele stipulate în documentele de preselecţie, de licitaţie sau în alte documente privind atragerea ofertelor;
- atribuie codul CPV pentru obiectul achiziţiei, conform Regulamentului privind Vocabularul comun al achiziţiilor publice;
- întocmește darea de seamă privind procedurile de achiziţie, care se prezintă spre examinare şi înregistrare la Agenţia Achiziţii Publice, în termen de 5 zile din momentul încheierii contractului sau din momentul adoptării deciziei de anulare a procedurii sau de respingere a tuturor ofertelor, iar în cazul în care nu a fost prezentată nici o ofertă, în termen de 5 zile de la desfăşurarea procedurii;
- asigură înregistrarea conţinutului comunicării cu privire la procedurile de achiziţii;
- întocmește şi păstrează dosarul de achiziţie publică pe un termen de 5 ani de la iniţierea procedurii de achiziţie;
- elaborează listele de control (check-list) pentru toţi membrii grupului de lucru şi verifică contrasemnarea lor; să le introducă ulterior în dosarul AP;
- duce evidenţa executării contractelor de AP;
- elaborează dările de seamă semestriale privind contractele de valoare ”mică”.
Ianuarie 2020 - August 2022
2 ani 8 luni
Sef Secție Achiziții Publice
ÎM ”Direcţia Construcţii Capitale” a Primăriei mun. Chişinău, or. Chişinău
Chișinău
- în lipsa preşedintelui grupului de lucru convoacă şedinţele grupului de lucru; conduce procedurile de achiziţii publice,dă citire în prezenţa operatorilor economic a ofertelor şi documentelor prezentate la procedura de achiziţie;
- întocmeşte şi înaintează spre publicare anunţul de intenţie privind achiziţiile preconizate de către DCC;
- în baza documentaţiei prezentate de către divizieri şi coordonată cu directorul tehnic întocmeşte caietul de sarcini (pachetul de documente) privind iniţierea sau modificarea procedurilor de achiziţie;
- întocmeşte procesul-verbal şi darea de seamă privind procedurile de achiziţie şi asigură prezentarea acestora către AAP MF în modul şi termenii stabiliţi de legislaţia în vigoare;
- semnează dările de seamă, contractele de achiziţii şi alte documente ce ţin de efectuarea procedurilor de achiziţie publică
- pregăteşte şi coordonează pentru a fi încheiate, contractele de achiziţii cu operatorii economici determinaţi câştigători;
- întocmeşte procesul-verbal şi darea de seamă privind procedurile de achiziţie şi asigură prezentarea acestora către AAP MF în modul şi termenii stabiliţi de legislaţia în vigoare;
- examinează demersurile şi contestaţiile depuse de ofertanți;
- întocmește dosarul pentru procedurile de achiziţii publice desfăşurate;
- plasează pe pagina web rapoartele privind monitorizarea executării contractelor de achiziţie publică.
- Înregistrrea contractelor de achiziţie publice la trezoreria municipală
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Studii: Superioare
Absolvit în: 2009
Universitatea Tehnică din Moldova
Facultatea: Inginerie Economică şi Business;
Specialitatea: Business şi Administrare
Absolvit în: 2003
Academia „Ştefan cel Mare”
Facultatea: drept civil
Specialitatea: jurisprudenţă
Preferințe pentru job
Programul de muncă
Full-time
Permis de conducere
Categoria: B
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".