CV № 366904 din 21 aprilie 2023
IT, CRM, Finanțe, Analist

age 34 ani

Masculin

address Chișinău

20 000 MDL

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine

Sunt o persoană comunicabilă și plină de dorință de a progresa în tot ce fac.

Experiență tehnică
Gestionează echipa
Planificare și organizare
Managementul proiectelor
Abilități de comunicare
Luarea deciziilor
Managementul schimbărilor
Abilități interpersonale

Vezi mai mult

Experiența profesională

August 2018 - Prezent
6 ani 4 luni

Șef direcție asistență

I.P. Centrul de tehnologii informaționale în finanțe

Chișinău

Asigurarea controlului asupra calității și eficacității consultațiilor oferite clienților în domeniile:
-serviciilor fiscale electronice,
-aplicării legislației fiscale,
-achizițiilor publice,
-SIECAP 1C și SI CUB,
-suport Serviciul Vamal și Brokeri Vamali,
-suport cetățenilor în domeniul proiectului guvernamental Prima Casă;
Planificarea rațională a activității direcției;
Monitorizarea executării calitativă a sarcinilor;
Asigurarea elaborării rapoartelor, dărilor de seama, notelor, scrisorilor etc.;
Asigurarea instruirii a personalului;
Participarea la elaborarea actelor normative în cadrul instituției;
Asigurarea ajustărilor tehnice a sistemului de gestiune a solicitărilor clienților (CRM);
Planificarea, lansarea și executarea proiectelor de scurta și lungă durată;
Analiza solicitărilor clienților și prezentarea propunerilor de imbunătățire sistemelor informaționale;
Interacțiunea cu beneficiarii privind dezvoltarea bazei de cunoștințe a operatorilor;
Elaborare instrumentelor XML pentru sistemele informaționale fiscale.
Manager în proiecte de scurtă și lungă durată:
(Lansarea liniei telefonice Infoline compensații Prima Casă, Crearea și dezvoltarea Centrului unic de apel al I.P. „CTIF”, Linia telefonică de consultare a alegătorilor în alegerile parlamentare, prezidențiale și locale (5 proiecte), Lansarea liniei telefonice privind consultarea cetățenilor și agenților economici în perioada stării de urgență grafic 24/24, Linia telefonică de consultare în domeniul Legii salarizării nr. 270/2018, SIA „E-Factura”)

Ianuarie 2015 - Iulie 2018
3 ani 6 luni

Șef secție asistență clienți

I. S. Fiscservinfrom

Chișinău

Asigurarea controlului asupra calității și eficacității consultațiilor oferite clienților;
Asigurarea executării de către angajați a obligațiilor funcționale;
Planificarea rațională a activității secției;
Monitorizarea executării calitativă a sarcinilor;
Asigurarea elaborării rapoartelor, dărilor de seama, notelor, scrisorilor etc;
Asigurarea instruirii a personalului;
Asigurarea ajustărilor tehnice a sistemului de gestiune a solicitărilor clienților (CRM);
Planificarea, lansarea și executarea proiectelor de scurta și lungă durată;
Analiza solicitărilor clienților și prezentarea propunerilor de imbunătățire sistemelor informaționale;
Elaborare instrumentelor XML pentru sistemele informaționale fiscale;
Am avut oportunitatea de a scrie articole în revistele de specialitate Contabilitate și audit și Monitorul fiscal ”FISC.MD„, abordând tema serviciilor fiscale electronice.

Noiembrie 2013 - Decembrie 2014
1 an 1 lună

Specialist suport clienți

I. S. Fiscservinfrom

Chișinău

Consultarea clienţilor;
Rezolvarea şi ameliorarea situaţiilor de conflict;
Consultare şi suport tehnic;
Instruirea personalului;
Elaborarea raporturilor;
Efectuarea seminarelor instructive periodice pentru contribuabili.

Septembrie 2012 - Octombrie 2013
1 an 1 lună

Specialist marketing

I. S. Fiscservinfrom

Chișinău

Evaluarea pieței tehnologiilor informaționale;
Elaborarea propunerilor, ofertelor comerciale, scrisorilor, etc.;
Asigurarea elaborării rapoartelor, dărilor de seama, notelor, etc.;
Asigurarea elaborării materialelor publicitare.

Ianuarie 2010 - Martie 2013
3 ani 2 luni

Profesor informatică

L.T. "S. Rahmaninov"

Cahul

Predarea materialului didactic, evaluarea elevilor și pregătirea acestora pentru concursurile de specialitate;
Administrarea rețelei interne;
Depanarea /configurarea calculatoarelor;
Reparația şi gestionarea calculatoarelor la nivel hardware şi software.

Limbi

Română Fluent

Rusă Fluent

Ucraineană Mediu

Bulgară Mediu

Engleză Elementar

Studii: Superioare

Absolvit în: 2021

Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

Facultatea: Filologie

Specialitatea: Limba română

Absolvit în: 2015

Academia de Studii Economice din Moldova

Facultatea: Finanțe și bănci

Specialitatea: Finanțe

Absolvit în: 2010

Colegiul Industrial-Pedgogic

Facultatea: Informatică

Specialitatea: Tehnician-programator

Cursuri, training-uri

Absolvit în: 2021

Inteligența emoțională,

Organizator: Ascendis

Absolvit în: 2021

Business context agility

Organizator: Ascendis

Absolvit în: 2021

Leadership vizionar

Organizator: Ascendis

Absolvit în: 2020

Managementul timpului și delegarea eficace

Organizator: Ascendis

Absolvit în: 2017

Time management

Organizator: School of Business Communications

Absolvit în: 2017

Managementul gestionării crizelor și conflictelor

Organizator: Ascendis

Absolvit în: 2017

Managementul schimbării

Organizator: Ascendis

Absolvit în: 2016

Comunicare eficientă

Organizator: Ascending

Preferințe pentru job

Programul de muncă

Full-time

Permis de conducere

Categoria: A, B, C

Cu automobil personal

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".