45 ani
Feminin
Chișinău
20 000 MDL
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
Experiență de gestionare a angajaților și onboarding, cu cunoștință a metodelor de urmărire a performanței. Jucător de echipă de încredere, informat și foarte organizat, cu abilități excelente de comunicare, team building și managementul relațiilor.
Deschisă la ofertele de angajare și în orasele României cât și la un job remote.
-Cunoștințe juridice;
-Cunoașterea Pachetului Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, ș.a.;
-Cunoaștere Lightroom, Photoshop;
- Abilităţi excelente de comunicare;
-Abilitate de cercetarea și analiza datelor;
-Gândire critică, gândire analitică şi inovatorie;
- Abilități de planificare, soluționarea problemelor;
- Inteligenta-emotională, gestionarea stresului la locul de muncă;
- Interesul pentru dezvoltare continuă;
- Adaptabilitate;
- Dedicare.
Experiența profesională
Septembrie 2010 - Prezent
14 ani 3 luni
Registrator superior
Agenția Servicii Publice,Departametul Cadastru
Chișinău
- Am examinat plângeri și contestașii și am stabilit soluții optime pentru a exclude instituția din circa 46 procese judiciare(anual).
- Am elaborat și ghidat proiecte de dezvoltare conlucrând și coordonând grup de lucru a circa 200 persoane, în acest fel am crescut performanța angajaților și micșorat atriția în instituție.
- Am participat la elaborarea și implimentarea programului de automatizare/degitizare a documentelor prin crearea sistemului de arhivă electronică (ELO SMADE).
Septembrie 2023 - Decembrie 2023
3 luni
Șef al departamentului de documentare și reprezentare a intereselor clienților
AZ GLOBAL SRL
- planificarea, coordonarea, atribuirea sarcinilor și monitorizarea progresului;
- controlarea fluxul documentar din cadrul companiei, asigurând implementarea procedurilor corecte și respectarea standardelor de formatare a documentelor;
- coordonarea fluxului documentelor pe toate aspectele legate de pregătirea actelor necesare pentru depunerea dosarului la organele competente în vederea obținerii avizelor de muncă,
- reprezentarea intereselor clienților în fața
autorităților de stat competente (ANOFM, IGI și alte instituții juridice);
Iunie 2009 - August 2010
1 an 3 luni
Jurisconsult coordonator
Întreprinderea de Stat ”Cadastru” , Direcția asistență metodologică și contracte
Chișinău
- Am consultat şi ghidat grupul de lucru din subordine în vederea realizării în mod satisfăcător a sarcinilor, fapt care a dus la micșorarea atriției angajaților.
- Am condus seminare de instruire a personalului prin care am influențat creșterea numărului cadrelor calificate.
- Am participat și am ghitat crearea și implimentarea proiectelor: BusinessCad - program automatizat de primire a cererilor și ”Comanda seviciilor online”
Septembrie 2001 - Mai 2009
7 ani 8 luni
Registrator
Oficiul Cadastral Teritorial
Chișinău
- Am deservit zilnic cu aproximație a câte 50 de cetăţeni cu stabilirea serviciului necesar fiecăruia.
- Am lucrat în echipă asupra executării serviciilor prin livrarea produsului fără erori.
- Am aplanat situații conflictuale cu succes și am reușit să iau decizii favorabile atât pentru client cât și pentru întreprindere în situații de prevederi anbigui a legislației.
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Engleză Comunicare
Germană Elementar
Studii: Superioare
Absolvit în: 2015
Universitatea de stat din Moldova
Facultatea: Științe Umanistice
Specialitatea: Master în Științe Umanistice
Absolvit în: 2001
Univesrsitatea de Stat din Moldova
Facultatea: Drept
Specialitatea: Drept internațional
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2020
Arta comunicării
Organizator: Didactica aplicată
Absolvit în: 2020
Excel de la zero până la utilizare liberă în orice domeniu
Organizator: School of Success
Preferințe pentru job
Programul de muncă
Full-time
Permis de conducere
Categoria: B
Cu automobil personal
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".