45 лет
Женщина
Chișinău
20 000 MDL
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе CV".
Обо мне
Experiență de gestionare a angajaților și onboarding, cu cunoștință a metodelor de urmărire a performanței. Jucător de echipă de încredere, informat și foarte organizat, cu abilități excelente de comunicare, team building și managementul relațiilor.
Deschisă la ofertele de angajare și în orasele României cât și la un job remote.
-Cunoștințe juridice;
-Cunoașterea Pachetului Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, ș.a.;
-Cunoaștere Lightroom, Photoshop;
- Abilităţi excelente de comunicare;
-Abilitate de cercetarea și analiza datelor;
-Gândire critică, gândire analitică şi inovatorie;
- Abilități de planificare, soluționarea problemelor;
- Inteligenta-emotională, gestionarea stresului la locul de muncă;
- Interesul pentru dezvoltare continuă;
- Adaptabilitate;
- Dedicare.
Опыт работы
Сентябрь 2010 - Настоящее время
14 лет 3 месяца
Registrator superior
Agenția Servicii Publice,Departametul Cadastru
Кишинев
- Am examinat plângeri și contestașii și am stabilit soluții optime pentru a exclude instituția din circa 46 procese judiciare(anual).
- Am elaborat și ghidat proiecte de dezvoltare conlucrând și coordonând grup de lucru a circa 200 persoane, în acest fel am crescut performanța angajaților și micșorat atriția în instituție.
- Am participat la elaborarea și implimentarea programului de automatizare/degitizare a documentelor prin crearea sistemului de arhivă electronică (ELO SMADE).
Сентябрь 2023 - Декабрь 2023
3 месяца
Șef al departamentului de documentare și reprezentare a intereselor clienților
AZ GLOBAL SRL
- planificarea, coordonarea, atribuirea sarcinilor și monitorizarea progresului;
- controlarea fluxul documentar din cadrul companiei, asigurând implementarea procedurilor corecte și respectarea standardelor de formatare a documentelor;
- coordonarea fluxului documentelor pe toate aspectele legate de pregătirea actelor necesare pentru depunerea dosarului la organele competente în vederea obținerii avizelor de muncă,
- reprezentarea intereselor clienților în fața
autorităților de stat competente (ANOFM, IGI și alte instituții juridice);
Июнь 2009 - Август 2010
1 год 3 месяца
Jurisconsult coordonator
Întreprinderea de Stat ”Cadastru” , Direcția asistență metodologică și contracte
Кишинев
- Am consultat şi ghidat grupul de lucru din subordine în vederea realizării în mod satisfăcător a sarcinilor, fapt care a dus la micșorarea atriției angajaților.
- Am condus seminare de instruire a personalului prin care am influențat creșterea numărului cadrelor calificate.
- Am participat și am ghitat crearea și implimentarea proiectelor: BusinessCad - program automatizat de primire a cererilor și ”Comanda seviciilor online”
Сентябрь 2001 - Май 2009
7 лет 8 месяцев
Registrator
Oficiul Cadastral Teritorial
Кишинев
- Am deservit zilnic cu aproximație a câte 50 de cetăţeni cu stabilirea serviciului necesar fiecăruia.
- Am lucrat în echipă asupra executării serviciilor prin livrarea produsului fără erori.
- Am aplanat situații conflictuale cu succes și am reușit să iau decizii favorabile atât pentru client cât și pentru întreprindere în situații de prevederi anbigui a legislației.
Языки
Румынский Свободно владею
Русский Свободно владею
Английский Разговорный
Немецкий Базовый
Образование: Высшее
Год окончания: 2015
Universitatea de stat din Moldova
Факультет: Științe Umanistice
Специальность: Master în Științe Umanistice
Год окончания: 2001
Univesrsitatea de Stat din Moldova
Факультет: Drept
Специальность: Drept internațional
Курсы, тренинги
Год окончания: 2020
Arta comunicării
Организатор: Didactica aplicată
Год окончания: 2020
Excel de la zero până la utilizare liberă în orice domeniu
Организатор: School of Success
Пожелания к работе
График работы
Full-time
Водительское удостоверение
Категория: B
С личным авто
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе CV".